Kilka słów o wydaniu
Czas
Wydanie w okresie 1-2 tydzień kwietnia, planowana jako kwartalnik
Ilość
1000 sztuk - kolportaż Gmina Radzymin
Dostęp
Dostęp online po zostawieniu e-maila
Jakość
Papier kreda mat 135g wysoka jakość kolor
Format
Format A5 wygodny do czytania i zajmuje mało miejsca, można go włożyć w kalendarz, torbę
na zdjęciu 1 wydanie / maj 2024
Dlaczego warto skorzystać? Pozaj 6 powodów:
1
Jest to pierwsza tego typu gazeta w powiecie, gdzie piszemy TYLKO o biznesie!
Jest to pierwsza tego typu gazeta w powiecie, gdzie piszemy TYLKO o biznesie!
4
Wydawcą jest młody, ale prężnie rozwijający się lokalny portal wRadzyminie.pl o zasięgach 5-10 tyś organicznie na Facebooku, oraz domeną 3-5 tyś UU/mies
Wydawcą jest młody, ale prężnie rozwijający się lokalny portal wRadzyminie.pl o zasięgach 5-10 tyś organicznie na Facebooku, oraz domeną 3-5 tyś UU/mies
2
Docieramy do lokalnych mieszkańców w gminie, znamy ich preferencje, wiemy gdzie bywają, kolportaż odbędzie się bezpośrednio pod wybrane adresy oraz w lokalnych firmach.
Docieramy do lokalnych mieszkańców w gminie, znamy ich preferencje, wiemy gdzie bywają, kolportaż odbędzie się bezpośrednio pod wybrane adresy oraz w lokalnych firmach.
5
Wykupienie reklamy, jest w zasadzie mniejsze niż koszt produkcji oraz rozniesienia własnych ulotek! Przewidzieliśmy ogłoszenia od 150 zł, przy czym koszty ulotek to min. 500 zł!
Wykupienie reklamy, jest w zasadzie mniejsze niż koszt produkcji oraz rozniesienia własnych ulotek! Przewidzieliśmy ogłoszenia od 150 zł, przy czym koszty ulotek to min. 500 zł!
3
Docieramy do lokalnych mieszkańców w gminie, znamy ich preferencje, wiemy gdzie bywają, kolportaż odbędzie się bezpośrednio pod wybrane adresy oraz w lokalnych firmach.
Gazeta będzie ogólnodostępna i bezpłatna, maksymalnie z 12 stron, w wygodnym formie A5.
6
Badania marketingowe pokazują, że gazeta ma większą żywotność niż ulotka. Szybciej zainteresuje nas coś w kilkustronicowej gazecie niż w ulotce. Dlatego jest to lepsza inwestycja. Poza tym podnosi prestiż marki.
Badania marketingowe pokazują, że gazeta ma większą żywotność niż ulotka. Szybciej zainteresuje nas coś w kilkustronicowej gazecie niż w ulotce. Dlatego jest to lepsza inwestycja. Poza tym podnosi prestiż marki.